De personages uit de Axe reclame ontmoeten elkaar waarschijnlijk voor de eerste, maar ook voor de laatste keer. Een eenmalige spannende ontmoeting, oftewel een one night stand. De personages in onderstaand filmpje laten elkaar echter nooit meer los. Noem me ouderwets, maar ik ben ontzettend nieuwsgierig welke deodorant dit effect te weeg heeft gebracht!
zaterdag 3 maart 2012
So much better than the AXE effect!
Laatst kwam ik dit filmpje tegen, dat verdacht veel lijkt op de nieuwe Axe reclame. Het filmpje omschrijft net als Axe een onrealistische eerste ontmoeting, zonder de chaos, maar met drie keer zoveel emotie.
De personages uit de Axe reclame ontmoeten elkaar waarschijnlijk voor de eerste, maar ook voor de laatste keer. Een eenmalige spannende ontmoeting, oftewel een one night stand. De personages in onderstaand filmpje laten elkaar echter nooit meer los. Noem me ouderwets, maar ik ben ontzettend nieuwsgierig welke deodorant dit effect te weeg heeft gebracht!
De personages uit de Axe reclame ontmoeten elkaar waarschijnlijk voor de eerste, maar ook voor de laatste keer. Een eenmalige spannende ontmoeting, oftewel een one night stand. De personages in onderstaand filmpje laten elkaar echter nooit meer los. Noem me ouderwets, maar ik ben ontzettend nieuwsgierig welke deodorant dit effect te weeg heeft gebracht!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Het kost wel heeeeel veeeeel wil je dit uitzenden op TV.. De AXE commercial weet het te brengen in de kostenbesparende 30 sec...maar neemt niet weg dat het camerawerk + effects nice is!
BeantwoordenVerwijderenMee eens! Maar mij ging het meer om de manier van ontmoeten, die ik in de Axe reclame niet heel vrouwelijk omschreven vindt.
BeantwoordenVerwijderen